Post by unomehsanlau on Mar 8, 2022 2:00:04 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ 字走三國:王者霸業 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 字走三國:王者霸業 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mer stamina hack ▞▞▞
▞▞▞ 字走三國:王者霸業 2022 version ▞▞▞
Tanken är bra, men spelet är monotont
Bra spel.
inte dåligt
roligt spel
Online-pvp är ett mästerverk av laggyness. Missa inte det för du kommer aldrig att se något så uselt som detta någonsin i ditt liv
Verkar kul! Men jag förstår inte kinesiska. Vilken summer, det här spelet kan vara stort om det har en engelsk patch eller något
Bra och roligt
Väldigt kul, men jag hoppas kunna köpa annonsfritt, 150:- jag accepterar hahaha.
Beroende spel. Wu Zi Liang Jiang är bäst!
字走三國:王者霸業 Strategi pie
Bästa schackspelet någonsin...
Det är väldigt roligt, men jag hoppas att det finns ett rankingsystem eller något. Onlineversionen känns inte som en onlineversion, även om intensiteten verkligen är mer utmanande än tidigare. Men bristen på interaktivitet känns som att något saknas.
Jag är nöjd med offlinespel och stannar där. Även om din onlineberättelse är helt kapabel offline.
Otillräcklig balans, vad fan är Nanmans styrka, det beror för mycket på tur och kan inte spelas
Väldigt kul
trevlig
Mycket trevliga spel
Hoppas på fler uppdateringar, väldigt kul
Det är verkligen kraftfullt att kunna göra ett Three Kingdoms-spel med ord. Det finns strategier, det finns samlokaliseringar och idéerna är ganska bra. Det är ett spel som lämpar sig för vardagsspel! Om det finns ett läge som tillåter spelare att slåss kommer det inte att vara monotont.
måste
Återgå när flerspelarläget är på
Enkel men full av kul.
Det blir roligare och roligare och uppdateringar har optimerat spelupplevelsen. Det är bara det att det inte finns någonstans att spendera pengar, och det finns inget sätt att stödja dig ekonomiskt. Om du kan lägga till generaler för att uppgradera, ju mer du spelar, desto fler generaler kan du gå upp i nivå, låsa upp speciella färdigheter, uppgradera vapen och köpa vapen, du kan locka spelare att fortsätta spela.
Tyvärr blir det repetitivt väldigt snabbt
fantastiskt strategispel
Lätt att använda och ganska beroendeframkallande. Det verkar vara ett problem med Google Play-inloggningen, men som tur är fungerar det utan att logga in.
det här spelet är FANTASTISKT BÄSTA SPEL OM TRE KINGDOMAR men lägg till en månad gratis för månadskort eftersom jag inte kan köpa det just nu, lägg till en gratis provperiod på 1 månad
roligt
Hoppas på att bli soldat
Cat Simulator Action drj
Det kreativa Three Kingdoms Auto Chess är åtminstone tydligare än ''Prosperous''. Däremot finns det nästan inget kringliggande arbete som nybörjarguiden för specialeffekter och så vidare, och jag ser fram emot tillägget av den nya versionen.
Det är roligt på det hela taget, men det är så tråkigt och tråkigt. Samma begravningsspel blir snabbt monotont
roligt. Ge speciellt en 5-stjärna för att uppmana till uppdateringen
Det är roligt, äter hjärnor, det krävdes mycket hjärna för att nå ryktet om 10k, 9:e klass kejsare
Lätt att använda, döda tid
det här spelet blev mer och mer intressant
Uppdateringen är mycket uppmärksam, men utformningen av kommandoflaggan är för dålig och jag kan bara klara 3-4 nivåer om dagen. Även om jag är villig att se annonsen, efter att ha läst den, sägs det att dagens kommandoflagga är förbrukad. . . . Designen som du inte får spela om du vill spela, tyvärr är den bättre innan uppdateringen
Ny kvalitet: Elite (för att uppgradera några kända generaler till Elite) Orange (Extraordinary) > Guld (sällsynt) > Lila (Elite) > Blå (berömd general) > Grön (Skönhet) Det rekommenderas att ha 1 apelsin per fraktionsvilja och 2 skönheter. Minska armarna till skölden, hellebarden, pilbågen, kavalleriet och lansen. Skadad av gram X0,5. Skölden och hellebarden bågen och lansen ger 0,5 skada till kungen, och kungen försöker dela ut 0.5 skada. Fang Mou delar ut 0,5 skada till Shield Hellebard Bow Rider. Material för förbättring av vapenteknologi har ändrats till soldatstenar. Alla generaler har minst en länkfärdighet/länkkonst av krigföring. Alla generaler har exklusiva röster och skinn. (I faderns namn ändrades det till 30 % attack och 30 % soldater. Efter att Ma Teng dödades väcktes Ma Dai till rank 3 Zhang Liao och Ma Chao väcktes till rank 2 Lu Bu. Trettiotusen rottingpansarburk öka effekten: om en av dem besegrar fienden När du befaller, returnera tre trupper med 20 % styrka och öka attackkraften med 20 % högst 2 gånger Alla kavallerister utom Pang De har länken/färdigheten, och Pound rekommenderas att har färdigheten "Blade of White Cavalry". Varje annan kavalleri är Öka attacken med 5% och försvaret med 6% (andra ordningens aktivering)) (Det rekommenderas att lägga till effekten av Liu Xie Dahan Tianzi: 20% av jaden sigill kommer att släppas efter att striden har vunnits, och jadesälen kommer att uppgraderas till högsta klass efter att den har utrustats.) Guld (sällsynt) general. Det rekommenderas att lägga till Liaodong-generaler som Gongsun Du (Purple Rider) och Gongsun Yuan (Purple Forbidden) Det rekommenderas att lägga till Nianghua/riktig person från intimt system. Det rekommenderas att lägga till aktivt system och kvalificering. Det är bara en ödmjuk åsikt, förlåt mig.
Av förväntan. Mycket nytt koncept
Roligt och enkelt!
Roligt och nytt, ser fram emot uppdateringen
Bra spel och innovativt koncept som dota autoschack för 3 kungarike! Förhoppningsvis blir det engelsk översättning snart.
Spelkonceptet är fantastiskt! Väntar på uppdateringsläget för nätverksmotståndare / lagpoäng / topplistor!
Bra
Spelet är väldigt bra och liknar autoschack, annonserna är väldigt irriterande, du kan komma till månadskortet för att undvika reklam. . .
Det är ett enkelt trevligt spel för tre kungariket, uppdaterad mer vision, fortsätt bra.
Mycket trevligt
Några förslag #1 Jag kan inte se alla generaler (jag vet inte vilken färg jag vill ha generalerna i, och jag kan inte studera det) #2 Min moral är över 100, det verkar inte spela någon roll? Spelet är ganska roligt. Jag gillar effekten av bröderna Shu Kingdom 3 på planen. Men det verkar vara ett enspelarspel, eller hur? (Off topic, är det gjort av unity3d?
字走三國:王者霸業 Strategi orq
Konceptet är bra och inriktningen bra, men det är svårt att känna av dess strategiska karaktär. Det finns en känsla av att fånga ett rådjur och inte veta hur man ska bli av med hornen, så det finns mycket utrymme för förbättringar. kom igen